1. خانه
  2. مشاوره وکیل خانواده
مشاوره وکیل خانواده

مشاوره وکیل خانواده

  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • 0 لایک
  • 2660 نمایش
  • 0 دیدگاه ها

مشاوره وکیل خانواده چیست و در چه مواقعی باید از مشاوره وکیل خانواده برای حل مشکلات کمک بگیریم؟ همانطور که خانواده ها برای بهبود روابط خود به مشاوره روانشناسی احتیاج دارند، برای حل مشکلات حقوقی نیز باید از مشاور حقوقی یا همان وکیل خانواده کمک بگیرید. اما یک مشاور حقوقی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و استفاده از راهنمایی های وی چه مزایایی برای خانواده ها دارد؟

در این صفحه هر آنچه را که لازم است درباره مشاوره وکیل خانواده بدانید، مطالعه خواهید کرد. پس در این مطلب با ما همراه باشید و سوالات خود را در انتهای مطلب و در قسمت دیدگاه ها مطرح نمایید.

مشاوره وکیل خانواده چیست؟

وکیل خانواده به فردی گفته می شود که به طور تخصصی در مسائل و دعاوی خانوادگی، مثل طلاق، مهریه، حضانت فرزندان و… وکالت کرده و بر همه قوانین به ویژه قوانین این حوزه اشراف داشته باشد. پیروزی موکل در پرونده وکالت و گرفتن تمامی حقوق وی با تحقق عدالت و با در پیش گرفتن صداقت، اصلی ترین و مهم ترین وظیفه وکیل خانواده است.

ویژگی مشاوره وکیل خانواده

برای انتخاب وکیل خانواده باید به چه چیزهایی توجه کرد و مهم ترین ویژگی مشاوره وکیل خانواده چیست؟ اگر می خواهید با یک وکیل جهت دعاوی خانوادگی و سایر مسائل حقوقی خانواده قرارداد ببندید، به نکاتی که در ادامه توضیح می دهیم، دقت کرده و آن ها را ملاک قرار دهید.

 

  • داشتن اطلاعات و دانش کافی در حوزه حقوق خانواده
  • داشتن تجربه کافی و پیروزی در پرونده های خانواده
  • قابل اعتماد بودن و داشتن صداقت در کار
  • رازداری و نهان ماندن اطلاعات خانواده نزد وکیل

مزیت مشاوره با وکیل خانواده

همانطور که وقتی بیمار می شویم به پزشک مراجعه می کنیم و یا زمانی که با مشکلات روحی مواجه می شویم باید از راهنمایی های یک مشاور و روانشناس بهره بگیریم، برای حل مسائل حقوقی در خانواده نیز نیاز به مشاوره وکیل خانواده داریم.

کمک گرفتن از وکیل در مواقع ضروری یکی از کارهایی است که هر فرد آگاه برای دریافت حقوق خود انجام می دهد. اما لازم است بدانید مزیت مشاوره با وکیل خانواده چیست؟ در ادامه به چند مورد از این مزایا اشاره می کنیم:

آگاهی از حقوق خود

متاسفانه بسیاری از ما، حتی نسبت به حقوق اولیه خود آگاهی نداریم و ممکن است به راحتی نسبت به دریافت حق خود دلسرد و ناامید شویم. اما وجود یک وکیل خبره خانواده، می تواند افراد را نسبت به حقوق خود آگاه کرده و انگیزه کافی را جهت تلاش در راستای رسیدن به حقوق در فرد ایجاد کند.

انجام کارهای دشوار توسط وکیل

کارهای اداری و پیگیری مسائل حقوقی کاری دشوار و زمان بر است که از طرفین دعوی انرژی و زمان زیادی صرف می کند. با عقد قرارداد با مشاوره وکیل خانواده، بخش بزرگی از کارها به وکیل واگذار شده و زمان زیادی از شما صرف نخواهد شد.

افزایش احتمال پیروزی در پرونده

از آنجا که افراد عادی، معمولا به تمامی قوانین اشراف ندارند، بدون حضور وکیل ممکن است در پرونده شکست بخورند. اما داشتن یک وکیل خبره علاوه بر اینکه به آگاهی بیشتر شما کمک می کند، به دلیل تسلط به قوانین و احکام، تلاش آن ها در راستای پیروزی پرونده شما به ثمر خواهد رسید.

2 1

مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

علاوه بر اینکه بسیاری از وکلا، در دفتر وکالت خود پذیرای افراد هستند و به آن ها مشاوره می دهند. امکان مشاوره تلفنی با وکیل خانواده نیز توسط مرکز مشاوره حقوقی وجود دارد.

مشاوره تلفنی با وکیل خانواده نیازی به صرف زمان جهت رفت و آمد به دفتر وکیل را ندارد و به سادگی در زمانی کم فقط با برقراری یک تماس انجام می شود.

به یاد داشته باشید در زمان مشاوره تلفنی باید مانند جلسات حضوری تمام موارد را به وکیل بازگو کرده و تمام هماهنگی ها را به صورت دقیق انجام دهید. در صورت نیاز می توانید با وکیل جهت برگزاری جلسات حضوری نیز قرار ملاقات تنظیم کنید.

مشاوره وکیل خانواده تهران

اگر در تهران هستید، می توانید به سادگی از شلوغی ها و ترافیک رهایی یابید و تنها با یک تماس، از خدمات مشاوره حقوقی بهره مند شوید، کافی است با ما تماس بگیرید و خواستار مشورت با یک وکیل حاذق باشید.

مشاوره وکیل خانواده کرج

کرج یا تهران فرقی ندارد، هر کجا که باشید می توانید از خدمات تلفنی مشاوره حقوقی ما بهره مند شوید، بعلاوه در صورت نیاز مشاوره وکیل خانواده کرج با ارائه خدمات حضوری همراه شما خواهد بود.

 

مشاوره وکیل خانواده مشهد

اگر در مشهد ساکن هستید و برای مسائل حقوقی خانواده به یک وکیل نیاز دارید، می توانید با ما تماس بگیرید و به صورت تلفنی با یک وکیل خوب صحبت کنید. همچنین در صورت نیاز کارشناسان ما، جهت مراجعه حضوری، بهترین مشاوره وکیل خانواده در کنار شما خواهد بود.

مشاوره وکیل خانواده اهواز

در صورتی که نیازی به مشاوره حقوقی دارید و در شهر اهواز ساکن هستید، با ما تماس بگیرید، درخواست و سوال خود را مطرح کنید. مشاوره تلفنی رایگان در تمامی شهر رای گفته شده امکان پذیر می باشد.

به طور کلی فرقی نمی کند در کدام شهر یا استان باشید، در هر صورت کافی است با ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره حقوقی ما با صرف کمترین هزینه استفاده کنید. در صورتی که تا کنون برای مشاوره حقوقی تا کنون از خدمات تلفنی استفاده کرده اید، نظر و تجربه خود را در این باره بیان کنید.

امتیاز شما به این مقاله
  • به اشتراک گذاشتن:

نظر دهید